Hazard może uzależniać. Fortuna, Lvbet, Forbet, Totolotek i Milenium to legalni bukmacherzy. Gra u nielegalnych grozi konsekwencjami prawnymi

Etoto bukmacher z ofensywą w mediach

Michał Pol dołącza do drużyny Etoto. Bukmacher z wielkim rozmachem w mediach online.

etoto borek pol

Etoto bukmacher, który w przeszłości znacząco odstawał od średniej rynku bukmacherskiego w Polsce nie przestaje zaskakiwać. Kilka miesięcy zmienił się właściciel oraz kierownictwo, wprowadzono oprogramowanie firmy SBtech, a teraz zakłady bukmacherskie Etoto rekrutują kolejnych ambasadorów brandu. Już wcześniej Etoto pozyskało do współpracy wielkie nazwiska z Mateuszem Borkiem na czele do którego dołączyli Tomasz Hajto oraz Roman Kołtoń. Teraz do grona ambasadorów brandu tego bukmachera dołączył Michał Pol, poprzednio współpracujący z Fortuną. Michał Pol jest dyrektorem w grupie RASP – Onet, wcześniej piastował funkcję dyrektora naczelnego „Przeglądu Sportowego”, przez wiele lat pracował także jako dziennikarz w „Gazecie Wyborczej” oraz serwisie sport.pl. Michał Pol jest także uznanym Twitterowiczem, jego profil na Twitterze obserwuje aktualnie (czerwiec 2018) 473 000 followersów.

Etoto także ruszyło z ofensywą w mediach

Bukmacher Etoto pokazuje także, że ma pomysł nie tylko na pozyskanie ambasadorów do współpracy, ale także do wykorzystania ich w mediach. W 2018 roku Etoto przeprowadziło prawdziwą ofensywę medialną. Poniżej prezentujemy dane dostępne w raporcie Adreport.

Adreport ofensywa medialna bukmachera Etoto w roku 2018

etoto
AdReport jest systemem monitoringu reklamy display w polskim Internecie. Badanie to obejmuje praktycznie wszystkie znane formy reklamy display, mobile, video. Jak widzimy w powyższym zestawieniu Etoto zamieściło swoje formy reklamowe na stronach głównych: o2.pl (Box, Megabillboard), Wp.pl (Rectangle, Megabillboard), Onet.pl (Belka, Box). Jak można zauważyć powyżej mały gracz na polskim rynku jakim jest bukmacher Etoto ma wielkie ambicje, gdyż jako jedyny współpracował tak intensywnie z największymi portalami online w Polsce. Bukmacher Etoto był nie tylko aktywny medialnie na stronach głównych portali, ale co zrozumiałe starał się dotrzeć do swojej grupy docelowej, czyli fanów sportu. Onet.pl Sport za pomocą takich form reklamowych jak: Surroundwallpaper, Belka, Expandbelka i Box, Wp.pl Sport Halfpage i Rectangle.

Warto zauważyć jak bardzo Etoto zdystansowało pod względem obecności w displayu liderów polskiego rynku bukmacherskiego firmy STS czy Fortuna. Z ciekawością będziemy obserwować kolejne poczynania tego (na razie) outsidera polskiego rynku bukmacherskiego, który ma wielkie ambicje.

Etoto bukmacher z ofensywą w mediach
5 (100%) 3 votes

Udostępnij

Podobne wpisy

Porównanie Etoto kontra LvBet. Porównanie Etoto kontra LvBet. Który bukmacher lepszy? Wybranie bukmachera u którego chcemy grać jest naszym pierwszym zadaniem przy okazji obstawian...
Etoto z nowym ambasadorem brandu! Tomasz Smokowski dołącza do teamu ambasadorów zakładów bukmacherskich Etoto Trwa ofensywa bukmachera Etoto. Kolejnym ambasadorem brandu Etoto został ...
Etoto gra defensywna – 100% bez ryzyka Etoto gra defensywna - 100% bez ryzyka - zagraj o 1463 złEtoto przygotował dla Was atrakcyjną ofertę, która pozwala zagrać w zakładzie bez ryzyka ...
eToto Zakłady Bukmacherskie Bukmacher eToto - recenzja zakłady bukmacherskieNota A+Licencja PLStrona etoto.plMobile / LIVE TAK /...
Totolotek vs STS, porównanie bukmacherów   STS vs Totolotek Wybranie bukmachera u którego chcemy grać nie jest sprawą oczywistą. Każdy bukmacher ma swoje plusy, ma również też wady. Ró...